Texting for Seniors — Senior Citizen Jokes — Funny Jokes
Texting for Seniors ~ Funny Jokes

Texting for Seniors

Since more seniors are texting and tweeting, here are some STC (Senior Texting Codes). If you qualify for the senior discount, this is for you. Please pass this along to your children and grandchildren so they can understand you.

ATD: At The Doctor's

BTW: Bring The Wheelchair

BYOT: Bring Your Own Teeth

CBM: Covered By Medicare

CGU: Can't Get Up

CUATSC: See You At The Senior Center

DWI: Driving While Incontinent

FWB: Friend With Betablockers

FWIW: Forgot Where I Was

FYI: Found Your Insulin

GGLKI: Gotta Go! (Laxative Kicking In)

GGPBL: Gotta Go! (Pacemaker Battery Low)

GHA: Got Heartburn Again

IMHO: Is My Hearing-Aid On?

LMDO: Laughing My Dentures Out

LOL: Living On Lipitor

LWO: Lawrence Welk's On

OMMR: On My Massage Recliner

OMSG: Oh, My! Sorry -- Gas.

ROFL & CGU: Rolling On the Floor Laughing And Can't Get Up

TTYL: Talk To You Louder

WAITT: Who Am I Talking To?

WTP: Where's The Prunes?

WWNO: Walker Wheels Need Oil

0 comments:

Post a Comment